Flyttstädning
Säkerställ en problemfri flytt med Cleenlys professionella flyttstädning. Vi garanterar att städningen uppfyller alla krav från din hyresvärd eller köpare, så att du kan fokusera på ditt nya hem.
Att flytta är sällan en enkel process. Utöver allt packande,lyftande, bärande och det kaos som vanligtvis uppstår vid en flytt, krävs också tankar på att ordna med städningen.
Genom att låta oss på Cleenly by Löwet Städ ta hand om flyttstädningen kan du istället fokusera på att skapa ditt nya hem och se fram emot de minnen som kommer att formas där. Du slipper oroa dig för om din flyttstädning kommer att uppfylla granskningens krav eller inte, och du kan befria dig från den stress som en omfattande och ibland tråkig flyttstädning kan medföra.
Oavsett storlek på bostaden kan du lita på att vi levererar högkvalitativ service samtidigt som du kan utnyttja RUT-avdraget. Låt oss ta hand om flyttstädningen så kan du fokusera på ditt nya hem.
Säkerställ att din flyttstädning går smidigt med Cleenly by Löwet Städ!
Vår personal tar hand om ditt hem med omsorg, respekt och noggrannhet för att ge dig en trygg och bekymmersfri städupplevelse.
- Kvalitetsgaranti: Vi erbjuder alltid en kvalitetsgaranti på vårt arbete. Om något inte skulle uppfylla dina förväntningar, åtgärdar vi det kostnadsfritt.
- Diskretion och tystnadsplikt: Vi respekterar din integritet och diskuterar aldrig våra kunder med utomstående.
- Trygghet och säkerhet: All vår personal är försäkrad och omfattas av kollektivavtal, vilket garanterar en säker arbetsmiljö..
- Säkerhetskontroll: Samtliga medarbetare är granskade i belastningsregistret för att du ska känna dig helt säker.
DETTA INGÅR VID FLYTTSTÄDNING
Att flytta innebär mycket planering och stress, från att packa ner hela sitt hem till att organisera den nya bostaden. När allt är klart och den sista lådan är packad, är flyttstädningen oftast det sista du vill hantera. Med Cleenly kan du slappna av och vara säker på att jobbet blir gjort ordentligt. Vi erbjuder professionell flyttstädning som uppfyller alla krav och förväntningar, så att du kan fokusera på ditt nya hem. Låt oss ta hand om städningen och se till att din gamla bostad lämnas i perfekt skick.
Vi sköter hela vägen från städning till besiktning
Vi vet hur dyrt det kan bli att misslyckas med städningen. Vi vet också hur svårt det kan vara att lämna tillbaka nyckeln när man flyttade till Haparanda veckan innan. Därför vill vi hjälpa hela vägen, vi vill vara det trygga valet som säkerställer att du som kund inte får problem med slutbesiktning eller nyckelinlämning.
Snabb och prisvänlig flyttstädning
En vanlig fråga vi får är hur lång tid det tar att genomföra en flyttstädning.
Tiden varierar beroende på flera faktorer, såsom antalet badrum, fönster, och ytskiktets skick. Även vilka typer av utrymmen som ska städas spelar roll; exempelvis tar ett kök med flera vitvaror och trånga utrymmen längre tid att städa än ett garage eller en vind.
För att ge en uppskattning kan vi säga att en bostad på 100 kvadratmeter kan ta ungefär 16 timmar att städa, beroende på specifika förutsättningar.
Prissättning
Priset för flyttstädning beror på flera faktorer:
Bostadens storlek: Större bostäder kostar mer att städa än mindre.
Bostadens skick: Om bostaden är mycket smutsig eller har svåra fläckar, kan priset öka.
Tidpunkt för städning: Städningar på helger eller under specifika tider medför extra avgifter.
Flyttstädning inkl fönsterputs | Pris efter RUT ink moms |
---|---|
1-30 kvm | 1695 kr* |
31-40 kvm | 1825 kr* |
41-48 kvm | 1980 kr* |
49-54 kvm | 2150 kr* |
55-60 kvm | 2290 kr* |
61-84 kvm | 38,5 kr/kvm* |
85-120 kvm | 36 kr/ kvm* |
121-150 kvm | 32 kr/ kvm* |
151-220 kvm | 27 kr/ kvm* |
221 och uppåt | Kontakta oss |
Tillval | Pris efter RUT ink moms |
---|---|
Balkong/altan (normalstor) | 295 kr/ utrymme |
Balkong med glasade räcken (normalstor) | 395 kr/ utrymme |
Inglasad balkong (normalstor) | 495 kr/ utrymme |
Garage, förråd eller annat mindre biutrymme | 295 kr/ utrymme |
Större biutrymmen, grovkällare, garage etc | 22 kr/ kvm |
*Inställningsavgift tillkommer på priset (ej avdragsgill) där framkörning, rengöringsmedel, förbrukningsmaterial samt vår egna städutrustning ingår. Observera att en högre framkörningsavgift kan tillkomma beroende på avstånd och tillgänglighet. Prissättningen utgår från normalsmutsade uppdrag. Arbeten som utförs på helger eller röda dagar debiteras med 25% extra. Priset avser max 1 st kök, 1 st ugn, 1 delad kyl/frys samt normal takhöjd (upp till 2,5 m) och en våning. Avviker hemmet från något av detta tillkommer extra kostnad. Tillkommande kostnad vid större fönster, takfönster samt spröjs på fönster. Ev. parkeringsavgift tillkommer.